TTW
TTW

Aomeni "Reis Aomeni kogemiseks" Roadshow Tokyos: anime, kultuur ja põnevad reisireklaamid ootavad Jaapani reisijaid

Esmaspäev, aprill 14, 2025

Põneva sammuna Jaapani reisijate köitmiseks korraldab Aomeni valitsuse turismiamet (MGTO) ainulaadset roadshow'd, “Reis Aomeni kogemiseks”, Tokyos, Jaapanis alates 17. kuni 20. aprill 2025. See elavas Akihabara linnaosas toimuv megaüritus on loodud selleks, et tutvustada Aomeni mitmekesist turismipakkumist anime kultuur ja traditsioonilised turismikogemused osana büroo jätkuvatest jõupingutustest oma rahvusvahelise kohaloleku laiendamiseks.

Macao kohtub animega Tokyos Akihabara piirkonnas

reklaam

Akihabara, maailmakuulus animekultuuri ja elektroonika keskus, on ideaalne koht MGTO uusima reklaamialgatuse jaoks. Roadshow, a Aomeni turismi hüpikala, sisaldab interaktiivseid eksponaate, eksklusiivseid reisipakkumisi, piiratud koguses ühise kaubamärgiga suveniire ja palju muud. Anime-huvilised saavad pilguheit Aomeni rikkalikule turismimaastikule, sealhulgas selle maastikule Turism + pakkumised, mis ühendavad meelelahutuse, kultuuri ja lõõgastuse.

Roadshow'l debüütitakse ka ainulaadseid Macao kaubamärgiga tooteid, mis on inspireeritud kuulsatest anime IP-dest, nagu näiteks "Ghost in the Shell SAC2045"ja ikooniline Kamen Rider. Need koostööd lubavad pakkuda külastajatele unustamatut kogemust, mis ühendab Aomeni turismiobjektide võlu Jaapani armastatud animekultuuriga.

Partnerlused juhtivate ettevõtete ja Air Macauga

Selle sündmuse suure edu saavutamiseks teeb MGTO koostööd kuus integreeritud kuurorti ja Air Macau, teiste peamiste turismiettevõtete hulgas. Üritusel on ka eriteemalised kabiinid, sealhulgas üks pühendatud Kamen Rider– pildistamisvõimaluste jaoks komplekteerige tegelase ikooniline mootorratas. Külastajad saavad kogeda ka eksklusiivset veinitoodet, mille on kujundanud Macao ettevõte koostöös Kamen Rideri disaineri Toel Company Ltd-ga.

Roadshow kogemus: mitmemõõtmeline atraktsioon

See roadshow ei tõsta mitte ainult esile Aomeni ainulaadseid turismikogemusi, vaid edendab ka reisi eripakkumised Aomenile, tugevdades veelgi selle Aasia sihtkoha atraktiivsust. Osalejad võivad oodata piiratud aja jooksul “MAK MAK” suveniirid, kus esitletakse ametlikku Aomeni turismimaskotti MAK MAK, mille on kujundanud tuntud disainer Tou Chon Wai. MAK MAK, musta näoga lusikasnokk, mängib keskset rolli külastajate kaasamisel Aomeni kultuurilooga.

Reklaamistrateegiad Jaapani turu kaasamiseks

Et meelitada ligi rohkem külastajaid Jaapanist, on MGTO rakendanud kõikehõlmavat reklaamistrateegiat, avaldades a temaatiline reklaamvideo esitleda erinevatel Tokyo vaatamisväärsused enne üritust. Lisaks jagab MGTO lendlehti aadressil MTR jaama sissepääsud suurendada teadlikkust ja ootusärevust enne roadshow avamist.

Lisaks sellele jõuab MGTO ka kodumaise ja rahvusvahelise meedia poole, nagu J-WAVE raadiojaam, CCTVja Inimeste igapäevaelu, et reklaamida roadshow'd ja Aomeni "turism +" kontseptsioon. Lisaks silmapaistev Jaapani KOL-id (peamised arvamusliidrid), reisimõjutajad ja veebiajakirjad jagavad sotsiaalmeedia kaudu sündmuste tipphetki ja reisinõuandeid, laiendades roadshow haaret erinevatel platvormidel.

Aomeni-teemalised reklaamid HIS Jaapanis Ginzas

Jaapani reisijate kaasamiseks on MGTO teinud koostööd TEMA Jaapan luua a Aomeni-teemaline paviljon nende Ginza müügikohas, mis muudetakse Aomeni olemust kajastama. Kaupluses kuvatakse Portugali plaadid, Aomeni reisibrošüüridja ikooniliste vaatamisväärsuste plakatid, mis annab klientidele võimaluse sukelduda sihtkoha kultuuri. See kampaania kestab alates 12. aprillist 30. maini, ja tõotab olla MGTO strateegia oluline osa Jaapani reisijateni jõudmiseks.

Ärisidemete loomine: Macao turism + MICE Tootevärskenduste seminar ja reisimart

Lisaks avalikule roadshow’le toimub MGTOs ka a Aomeni turism + MICE Tootevärskenduste seminar ja reisimart on Aprill 16, 2025, et edendada koostööd Jaapani ja Aomeni turismiettevõtjate vahel. Seminar sisaldab tooteesitlust, mis võimaldab Aomeni reisikaubandus spetsialistid, kellega suhelda Jaapani turismibürood ja uurida uusi ärivõimalusi. Külla tuleb ka MGTO delegatsioon KamakuraTeine Ida-Aasia kultuurilinn 2025, kahe riigi vaheliseks sügavamaks vahetuseks ja koostööks.

Pikaajaline suhe Jaapaniga

Jaapan on pikka aega olnud üks olulisemaid Aomeni rahvusvaheliste külastajate allikaid. Alates piiripiirangute kaotamisest 2023. aastal on MGTO aktiivselt töötanud Jaapani turu taaselustamiseks, tehes koostööd Air Macau jaoks tutvumisreise korraldada reisikaubandus professionaalid. MGTO jõupingutuste hulka kuuluvad mitmed edukad roadshow'd, reisiüritused ja seminarid, mis on pidevalt meelitanud Jaapani külastajaid Aomeni, tutvustades linna kultuurilist rikkust ja kaasaegseid vaatamisväärsusi.

Vaadates tulevikku: Aomeni globaalse atraktiivsuse suurendamine

Korraldades selliseid ulatuslikke tutvustusi Jaapanis, soovib MGTO jätkata Jaapani külastajate ligimeelitamist ja laiendada oma kohalolekut rahvusvahelistel turgudel. Jätkuvate algatuste ja loomingulise koostööga eeldatakse, et Aomeni turismipakkumised meeldivad laiemale ülemaailmsele publikule. Tokyos toimuv roadshow tähistab põnevat peatükki Aomeni turismiteekonnas, aidates säilitada oma positsiooni Aasias kohustusliku külastuskohana.

reklaam

Jaga:

Liituge meie uudiskirjadega

PARTNERID

at-TTW

Liituge meie uudiskirjadega

Soovin saada reisiuudiseid ja kaubandussündmuste värskendusi Travel And Tour World. Olen lugenud Travel And Tour World'sPrivaatsus.

Valige oma keel